زندگی یعنی همین لبخند تو ...
زندگی یعنی همین لبخند تو ...

 

http://upsara.com/images/pee9_preimushhestva-zhizni-bez-muzhchin.jpg



وقتی همه ی زندگی من تویی

چطور باور کنم تو رو ندارم

با اینکه خیلی وقته دوری از من

هنوز تو رو حس میکنم کنارم 

حتی واسه یه لحظه هم نمیخوام

به جای خالی تو عادت کنم

به اون هوایی که نفس میکشی

فقط دلم میخواد حسادت کنم

ثانیه ها رو واسه تو میشمارم

هنوز گوشم به صدای ساعته

برای من شیرینه انتظارت

خیالم از اومدنت راحته

 

ثانیه ها رو واسه تو میشمارم

هنوز گوشم به صدای ساعته

برای من شیرینه انتظارت

خیالم از اومدنت راحته

 

وقتی همه زندگی من تویی

چطور باور کنم تو رو ندارم

با اینکه خیلی وقته دوری از من

هنوز تو رو حس میکنم کنارم

حتی واسه یه لحظه هم نمیخوام

به جای خالی تو عادت کنم

به اون هوایی که نفس میکشی

فقط دلم میخواد حسادت کنم

ثانیه ها رو واسه تو میشمارم

هنوز گوشم به صدای ساعته

برای من شیرینه انتظارت

خیالم از اومدنت راحته



ثانیه ها رو واسه تو میشمارم

هنوز گوشم به صدای ساعته

برای من شیرینه انتظارت

خیالم از اومدنت راحته

 

 

همیشه نزدیکمی

با اینکه خیلی وقته از تو دورم

میدونم یه روزی برمیگردی

برای برگشتن تو صبورم

 



[ شنبه 31 خرداد 1393 ] [ 13:42 ] [ ✘ᗩᖇ₴ᖺɨԹ✘ ] [ ČĒŅĻķĻ : 613 ] [ äŁŃĒŹ () ]
ćŲĒįČ ćŃŹČŲ
äŁŃĒŹ Ēķä ćŲįČ

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ĀĪŃķä ćŲĒįČ
دنیامون (1395/04/20 )
جای خالیت (1393/07/06 )
بگو... (1393/06/16 )
گله.... (1393/06/16 )
تو باشی... (1393/06/16 )
<